-
Profesjonalny odbiór materiału do badań – 6 dni w tygodniu o ustalonej porze.
-
Formę odbioru i prezentacji wyników, dostosowaną do potrzeb klienta – w tym możliwość odbioru wyników elektronicznie (wraz z ich wydrukiem) już w momencie autoryzacji przez diagnostę,
czy też integracja systemu informatycznego klienta z systemem laboratoryjnym (protokół HL7), umożliwiająca „automatyczne“ przekazywanie zleceń i wyników pomiędzy tymi systemami. -
Dostarczanie próżniowego systemu pobrań i innych pojemników - w ilości i asortymencie wynikającym z zapotrzebowania.
-
Dostarczanie kodów kreskowych służących do znakowania próbek – ochrona danych osobowych pacjentów, usprawnienie identyfikacji oraz zredukowanie tzw. błędów przedlaboratoryjnych.
-
Dostarczanie druków skierowań – dla usprawnienia pobrań poszczególne parametry są oznaczone kolorami korka probówki.
-
Konsultacje merytoryczne Kierownika Laboratorium (lekarza diagnosty), związane z wykonywanymi badaniami. Nasza kadra zarządzajaca w znacznym stopniu oparta jest o lekarzy (np.Dyrektor Zarządzajacy całej grupy synlab, Dyrektor Medyczny, Dyrektor Zarządzający synlab Polska, Dyrektor Sprzedaży). Ułatwia to współpracę dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb.
-
System raportów oraz archiwizacji wyników – dostosowany do potrzeb klientów, zgodny z obowiązującymi przepisami.
-
Wspólne akcje promocyjne – szczególnie w zakresie badań profilaktycznych nie refundowanych przez NFZ